Aktualności
Mimo wprowadzonego stanu epidemicznego Urząd Miasta i Gminy Szamotuły załatwia sprawy mieszkańców Miasta i Gminy Szamotuły.
Jednakże w trosce o zdrowie Klientów i Pracowników Urzędu od 18 marca 2020 r. do odwołania wstrzymujemy możliwość osobistego załatwiania większości spraw w Urzędzie. Wstrzymujemy możliwość załatwiania spraw w wydziałach. Kancelaria nie jest udostępniona dla interesantów. Zapraszamy do załatwiania spraw drogą mailową i telefoniczne (listę numerów do wydziałów podajemy poniżej) oraz do korzystania z profilu zaufanego ePUAP.
Jeżeli wizyta osobista w Urzędzie będzie konieczna, to zastosowane zostaną dodatkowe środki bezpieczeństwa – obsłużone będą wyłącznie te osoby, które wcześniej telefonicznie uzgodniły cel i termin wizyty. Obsługa klienta odbywać się będzie, przy zachowaniu bezpiecznej odległości, w specjalnie wyznaczonym pomieszczeniu - przedsionku windy w Budynku A Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły. Przy wejściu trzeba będzie zdezynfekować ręce i poddać się pomiarowi temperatury.
Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub poprzez umieszczenie w pojemniku ustawionym w holu windy w budynku A Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły (wejście od dziedzińca).
Zachęcamy do korzystania z dostępnych form kontaktu:
- Za pomocą ELEKTRONICZNEJ SKRZYNKI PODAWCZEJ
- E-mail: umig@szamotuly.pl
- centrala telefoniczna urzędu tel.: +48 612 927 501 (w godzinach pracy urzędu)
- numery telefonów do pracowników Wydziałów - kliknij
ZARZĄDZENIE NR 288 / VIII / 2020 w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie szczegółowych zasad funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz obsługi interesantów w okresie zagrożenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID - 19
AKTUALIZACJA