przesówaj w prawo
przesówaj w lewo

Aktualności

Wszystkie wydarzenia
Zarządzenie nr 292 Burmistrza MiG Szamotuły
24.03.2020

ZARZĄDZENIE NR  292 / VIII / 2020 w  sprawie zmiany zarządzenia w sprawie szczegółowych zasad funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz obsługi interesantów w okresie zagrożenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID - 19.


 

UWAGA

Bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły zawieszona do odwołania.

Mając na względzie troskę o zdrowie mieszkańców Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły zarządzeniem Nr 292/VIII/2020 z dnia 23 marca 2020 r. wprowadził kolejne zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły.

 

Jak załatwić sprawę?


Wniosek, podanie, pismo można:

  • wysłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły,
  • złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP, przez ELEKTRONICZNĄ SKRZYNKĘ PODAWCZĄ
  • w innych, niż administracyjny i cywilny, trybach, pocztą elektroniczną, na adres e-mail: umig@szamotuly.pl
  • wrzucać do specjalnie przygotowanego pojemnika podawczego, który znajduje się w holu windy w budynku A Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły (wejście od dziedzińca), po uprzednim umieszczeniu pisma w kopercie (bez zaklejania). Koperty są dostępne na stojakach w holu. Znajdują się tam również wydruki najpopularniejszych formularzy oraz długopisy. Na wnioskach należy podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej. Pojemnik będzie opróżniany z zawartości po upływie 24 godzin od terminu zakończenia przyjmowania wniosków. Do wniosków należy dołączać wymagane załączniki oraz (jeśli jest to wymagane) potwierdzenie opłaty.

Po uprzednim umówieniu wizyty drogą telefoniczną Urząd Stanu Cywilnego i Wydział Spraw Obywatelskich realizuje procedury, dla których kontakt z interesantem jest nieodzowny. Interesanci są załatwiani za pośrednictwem okienek podawczych, zlokalizowanych na parterze w budynku A Urzędu Miasta i Gminy – wejście od ul. Wojska Polskiego (wejście do USC). W poczekalni może przebywać wyłącznie jedna osoba.

 

W sytuacji wyższej konieczności należy skontaktować się z pracownikiem merytorycznym lub kierownikiem wydziału w celu omówienia sprawy i rezerwacji terminu ewentualnej wizyty w Urzędzie. W razie konieczności osobistej wizyty interesanta w Urzędzie zostaną zastosowane dodatkowe środki bezpieczeństwa (pomiar temperatury oraz obowiązkowa dezynfekcja rąk). Obsługa interesanta po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z urzędnikiem odbywa się w specjalnie wyznaczonym dla spotkań holu windy w budynku A Urzędu, przy zachowaniu bezpiecznej odległości. Liczbę osób przebywających w holu windy w budynku A Urzędu ogranicza się do 2 osób.

 

Jak skontaktować się telefonicznie z właściwym urzędnikiem?

  • centrala telefoniczna Urzędu tel.: +48 612 927 501 (w godzinach pracy urzędu)
  • numery telefonów do pracowników Wydziałów - kliknij

 

Komunikat Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 22 kwietnia 2020 r.

 

 

 

Aktualności
Fundusze UE
fb