przesówaj w prawo
przesówaj w lewo

Aktualności

Wszystkie wydarzenia
OGŁOSZENIE KONSULTACJI
08.11.2011
Projektu uchwały w sprawie "Rocznego Programu Współpracy Miasta i Gminy Szamotuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2012".
Na podstawie uchwały Nr XIV/122/11 z dnia 26 września 2011 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły zaprasza do udziału w konsultacjach.

Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały w sprawie "Rocznego Programu Współpracy Miasta i Gminy Szamotuły z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2012".

Termin konsultacji: od 8 listopada 2011 roku do 22 listopada 2011 roku.

W konsultacjach mogą brać udział organizacje, których działalność statutowa jest zgodna z dziedziną, której dotyczy projekt aktu prawa miejscowego.

Forma konsultacji:
  • wyrażenie pisemnej opinii na formularzu, stanowiącym załącznik do konsultacji i dostarczenie do Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły ul Dworcowa 24 Wydział Kultury, Sportu i Funduszy Pomocowych
lub
  • wyrażenie elektronicznej opinii na formularzu, stanowiącym załącznik Nr 1 i przesłanie na adres e-mail: wks.opp@szamotuly.pl

z up. Burmistrza Miasta i Gminy
Szamotuły
inż. Wojciech Rabski
(Zastępca Burmistrza)
Aktualności
Fundusze UE
fb