przesówaj w prawo
przesówaj w lewo

Aktualności

Wszystkie wydarzenia
Inspektor ds. sprzedaży i zamówień publicznych
06.02.2017

Dyrektor Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotułach - jednostki budżetowej Gminy Szamotuły ogłasza nabór na stanowisko: Inspektor ds. sprzedaży i zamówień publicznych (w wymiarze pełnego etatu).


1. Nazwa i adres jednostki organizującej nabór:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotułach,
ul. Lipowa 68, 64-500 Szamotuły
adres e-mail: zkzl@szamotuly.pl


2. Określenie stanowiska:
Inspektor ds. sprzedaży i zamówień publicznych      


3. Wymagania związane ze stanowiskiem:

1) niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- preferowany kierunek studiów: administracja, prawo, gospodarka przestrzenna, budownictwo
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
2) dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
- znajomość postępowania dotyczącego zamówień publicznych;


4. Główny zakres zadań:
1) Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą gminnych, komunalnych lokali mieszkalnych.
2) Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą gminnych lokali użytkowych.
3) Przygotowywanie zleceń wykonania wyceny lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży;
4) Przygotowywanie zleceń wykonania inwentaryzacji budynków mieszkalnych.
5) Wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminie Komisji Przetargowej obowiązującym w jednostce.
6) Wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
9) Publikacja ogłoszeń o zamówieniu, o wyborze oferty najkorzystniejszej, o udzieleniu zamówień publicznych.
10) Przygotowywanie  wniosków  kierowanych  do  Prezesa  Urzędu  Zamówień  Publicznych w sprawach,  gdzie  zgodnie  z  ustawą  Prawo  zamówień  publicznych  wymagana  jest  zgoda Prezesa.
11) Przygotowywanie zleceń i opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na dostawy i wykonawstwo.

5. Informacja o warunkach pracy:
1) praca na pełen etat,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy, w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
4) praca jednozmianowa


6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV (życiorys),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie od pracodawcy albo pisemne referencje, z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
6) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na ww. stanowisku,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 902),
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2016 r. poz. 922).


7. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
W miesiącu styczniu 2017 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.


8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć lub przesłać do dnia 16 lutego 2017 r., do godz. 1530, w zamkniętej kopercie  z napisem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. sprzedaży i zamówień publicznych”, na wskazany poniżej adres:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotułach,        
ul. Lipowa 68, 64-500 Szamotuły


Dyrektor ZKZL
Leszek Klijewski


Aktualności
Fundusze UE
fb