Aktualności
Wszystkie wydarzenia
Akademia Biznesu Internetowego
13.02.2009
Informacja archiwalna z 22.09.2008r
Prowadzisz firmę?
Zamierzasz rozpocząć działalność w Internecie?
Akademia Biznesu Internetowego Allegro pl.
Szanowni Państwo,
Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Koninie, portal Allegro pl., Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji w Poznaniu, Urząd Miasta i Gminy w Szamotułach, zapraszają do udziału w bezpłatnych seminariach i warsztatach w ramach "Akademii Biznesu Internetowego Serwisu Allegro pl.".
Seminaria i warsztaty przeznaczone są dla mikro i małych przedsiębiorców oraz dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą.
Głównym celem seminariów będzie przekazanie wiedzy na temat:
- kanałów dystrybucji w Internecie,
- czynników sukcesów w sprzedaży w Internecie,
- kosztów prowadzenia działalności w sieci,
- trendów rynku internetowego,
- prawno-podatkowych aspektów e-handlu.
Celem warsztatów będzie nabycie wiedzy na temat:
- tworzenie skutecznych ofert internetowych,
- zasady komunikacji z klientem w handlu internetowym,
- wykonywanie fotografii towarów i obróbka graficzna zdjęć.
Seminaria/warsztaty będą prowadzone przez osoby, którym udało się zrobić interes w sieci.
Seminarium odbędzie się:
- 6 października 2008 r., godz. 13.30-16.00 w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły: sala sesyjna, I piętro, ul. Dworcowa 26
Warsztaty odbędą się:
- 25 listopada 2008r., godz. 9.00-16.00 w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły: sala sesyjna, I piętro, ul. Dworcowa 26
Warunki uczestnictwa:
- Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego za pomocą faxu na adres: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Ul. Św. Marcin, 61-809 Poznań, Fax: 061 851 78 28 lub na e-mail: marketing@pcc.org.pl
- Kartę zgłoszeniową można pobrać ze stron internetowych: www.pcc.org.pl lub www.szamotuly.pl (szukaj ikonki: szkolenie internet lub w aktualnościach)
- Szczegółowy program seminarium na stronie www.szamotuly.pl (szukaj ikonki: szkolenie internet lub w aktualnościach).
- Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 061 851 78 48 lub na stronie internetowej www.pcc.org.pl
PROGRAM SEMINARIUM
"Akademia Biznesu Internetowego Serwisu Allegro pl."
- 13.00-13.30 - rejestracja uczestników
- 13.30-14.30 - internet w liczbach - (ilu Polaków ma dostęp do sieci, ilu z nich kupuje w sieci, obroty w handlu elektronicznym).
Allegro w liczbach - co się sprzedaje, ilości, obroty, kategorie oraz kilka konkretnych przykładów (kont) osób, które rozwinęły swój biznes w oparciu o Allegro (przykład prowadzącego, inne przykłady oparte o dane statystyczne).
Najważniejsze różnice pomiędzy handlem tradycyjnym a elektronicznym. - 14.30-14.45 - przerwa na kawę
- 14.45.-16.00 - dlaczego ludzie kupują w Internecie?
Rodzaje prowadzenia działalności gospodarczej w necie (sklepy, ogłoszenia, porównywarki cenowe, aukcje, etc.). - Zagadnienia prawno - podatkowe związane z e-handlem. Od czego zacząć (Allegro, iStore, Ceneo).
- Od czego zależy sukces w Internecie (komunikacja, serwis, wiarygodność, poziom obsługi, informacja, cena).
- Koszty rozpoczęcia i prowadzenia działalności.
- Prognozy rozwoju, zaproszenie na warsztaty i wykłady w czasie SGA.
- Pliki do pobrania
- Karta_zgloszeniowa_Akad_Bizn_Inter_Allegro (rozmiar: 329 kB)