przesówaj w prawo
przesówaj w lewo

Aktualności

Wszystkie wydarzenia
INFORMACJA
12.03.2020

w sprawie szczegółowych zasad funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz obsługi interesantów.

 

ZARZĄDZENIE NR 281 / VIII / 2020

BURMISTRZA MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY

z dnia 12 marca 2020 r.

 

w sprawie szczegółowych zasad funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz obsługi interesantów w okresie zagrożenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID - 19

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506 ze zm.), w związku z art.21b ust.1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1398 ze zm.), zarządzam co następuje:

 

§ 1. Ustanawiam szczegółowe zasady funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz obsługi interesantów w okresie zagrożenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID – 19 określone w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

 

§ 2. Zobowiązuję kierowników wydziałów do zapoznania z treścią Zarządzenia wszystkich użytkowników obiektów (pracowników) oraz stałego nadzoru nad przestrzeganiem jej postanowień.

 

§ 3. Nadzór nad realizacją postanowień zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Gminy Szamotuły.

 

§ 4. Treść Zarządzenia podaje się do publicznej widomości w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przez opublikowanie na stronie www.szamotuly.pl

 

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 13 marca 2020 r. i obowiązuje do odwołania.

 

 

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 281/VIII/2020

Burmistrza Miasta i Gminy Szamotuły

z dnia 12 marca 2020

 

 

Szczegółowe zasady funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz obsługi interesantów w okresie zagrożenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID - 19

 

  1. Ogranicza się miejsca bezpośredniej obsługi interesantów do pomieszczenia kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły oraz holu przed kancelarią w budynku „A”. Obsługa interesantów w pozostałych miejscach budynku „A” oraz w budynku „ D” ( ul. Dworcowa 24 ) nie będzie prowadzona z zastrzeżeniem poniższych postanowień.

  2. Wyznacza się wejście i wyjście z budynku „A” Urzędu MiG Szamotuły drzwiami od strony dziedzińca.

  3. W pomieszczeniu kancelarii oprócz pracowników Urzędu MiG Szamotuły dopuszcza się wyłącznie przebywanie 1 osoby, której sprawa jest załatwiana.

  4. Liczbę interesantów oczekujących przed kancelarią na załatwienie sprawy ogranicza się do 3 osób.

  5. W kancelarii Urzędu przyjmowane są wnioski, podania i pisma interesantów oraz udzielana jest informacja o sposobie załatwienia sprawy w sposób określony w punkcie 6.

  6. W celu uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy umożliwia się interesantowi wewnętrzne połączenie telefoniczne z pracownikami merytorycznego wydziału. Pracownik udziela telefonicznych wyjaśnień i instrukcji a w przypadkach niecierpiących zwłoki decyduje o przyjęciu interesanta do bezpośredniej obsługi.

  7. Decyzję, czy sprawa wymaga niezwłocznego załatwienia poprzez bezpośrednią obsługę interesanta podejmuje kierownik wydziału lub inna upoważniona osoba, przy czym decyzja ma charakter ostateczny.

  8. W sprawach dotyczących działalności gospodarczej i dowodów osobistych Urząd ogranicza załatwianie spraw wyłącznie do swojej właściwości terytorialnej ( obsługiwani będą wyłącznie mieszkańcy Gminy Szamotuły).

  9. Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków przez Radnych i Burmistrzów odbywa się wyłącznie na piśmie lub środkami komunikacji elektronicznej.

  10. Sposób funkcjonowania USC określi kierownik USC.

 

 

Aktualności
Fundusze UE
fb