Aktualności
Wszystkie wydarzenia
Przypominamy
03.01.2020
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY PRZYPOMINA O:
- Obowiązku składania od 1 do 31 stycznia, każdego roku, informacji o posiadaniu eternitu (wyrobów zawierających azbest).
- Obowiązku złożenia informacji o usunięciu eternitu (zakończeniu wykorzystywania materiałów zawierających azbest).
- Zakazie obrotu azbestem i wyrobami zawierającymi azbest.
- Zakazie samodzielnego zdejmowania płyt azbestowo-cementowych. Prace te może wykonywać jedynie specjalistyczna firma uprawniona do wykonywania prac z azbestem.
Wzory składanych informacji można pobrać:
- w siedzibie Urzędu (Wydział Ekologii i Ochrony Środowiska), ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotuły, parter, pok. nr 5; tel. 61 29 27 530,
- ze strony internetowej UMiG pod adresem http://www.bip.szamotuly.pl w zakładce Sprawy załatwiane w UMiG / Wydział Ekologii i Ochrony Środowiska / Formularze:
- Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania wraz z załącznikiem - ocena stanu możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest,
- Informacja o zakończeniu miejsca wykorzystywania azbestu.
Miejsce składania informacji:
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły; parter, pok. 10, 11
Osoby prowadzące działalność gospodarczą ww. informacje przekazują Marszałkowi Województwa Wielkopolskiego.