przesówaj w prawo
przesówaj w lewo

Aktualności

Wszystkie wydarzenia
Przypominamy
03.01.2020

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY PRZYPOMINA O:

 

  1. Obowiązku składania od 1 do 31 stycznia, każdego roku, informacji o posiadaniu eternitu (wyrobów zawierających azbest).
  2. Obowiązku złożenia informacji o usunięciu eternitu (zakończeniu wykorzystywania materiałów zawierających azbest).
  3. Zakazie obrotu azbestem i wyrobami zawierającymi azbest.
  4. Zakazie samodzielnego zdejmowania płyt azbestowo-cementowych. Prace te może wykonywać jedynie specjalistyczna firma uprawniona do wykonywania prac z azbestem.

 

Wzory składanych informacji można pobrać:

  • w siedzibie Urzędu (Wydział Ekologii i Ochrony Środowiska), ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotuły, parter, pok. nr 5; tel. 61 29 27 530,
  • ze strony internetowej UMiG pod adresem http://www.bip.szamotuly.pl w zakładce Sprawy załatwiane w UMiG / Wydział Ekologii i Ochrony Środowiska / Formularze:
  • Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania  wraz z załącznikiem - ocena stanu możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest,
  • Informacja o zakończeniu miejsca wykorzystywania azbestu.

 

Miejsce składania informacji:

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły; parter, pok. 10, 11

 

Osoby prowadzące działalność gospodarczą ww. informacje przekazują Marszałkowi Województwa Wielkopolskiego.

 

 

 

 

Aktualności
Fundusze UE
fb